10 Eylül 2007 Pazartesi

Girizgah-ul Umumiyet

İlk harf, ilk sözcük, ilk cümle... Ne gereksiz, ne merem şeydir bu blog sayfaları dediğim günlerden sonra; ufukta bir ışık gördüm. ışık ki ne ışık... Bi an düşündüm lan bu ışık benim saçtığım çevremdekileri aydınlattığım ışık mı acaba, yok dedim sonra Şafak bu kadar megolaman değilsin sen nerden çıktı ışık mışık. Meğersem uyuyakalmışım efendim bilgisayar başında. Bir titreştirildim -aslında bu msn penceresinin titreşirmiş gibi göründüğünden geliyor, işin iç yüzünde öyle bişey yoktur ekran titremez- neyse karşımda bi blog sayfası. Mirim, azizim, pirimin bi baktım şöle baya bi emek harcamış, çok beğendim. Evet efendim ufuktaki ışık Eyüp'ümün o güzelim blog sayfasıymış. İlerleyen günlerde sayfayı sıkı takibe aldım tabi. Bi Servet Çetin kilidi vurdum ona, Alper Yılmaz kelepçesi taktım. Özendikçe özendim... Sigaraya başladım , ot sardım, yeri geldi ot oldum ezildim. Büyük bunalımlar, büyük olaylar atlattım. bak şu bir bloğun yaptığı şeylere dedim ve blogtan intikam almam gerektiğini düşündüm. Bu da ancak rakip bi blog açarak olabilirdi. Hani ezeli rakiplerin dostça mücadelesi gibi değil de ezeli dostların rekabeti gibi olsun. 1-0 olsun benim olsun diye çıktım sahaya.

Şimdi de işin teknik kısımları ile ilgilenmek vardı. Teknik üniversitedeyiz ona buna hava atıyoruz. Dünyayı ben yarattım lan diye halbuki bi bok bilmiyormuşuz. Sorup soruşturdum, arada karnım acıktı bi iki bişey atıştırdım, taslağımı da oluşturdum. Ağzımda sakız varken yürüyebiliyordum artık. Mutluydum bunu kutlamalıydım, iki dane çaktım kendime geldim.Ve bir sessizlik oldu... Hemen lafı koydum bi kız çocuğu doğmuştur dedim. Hadi hadi hadi ama buna bi isim koyalım dedim 15-16 yaşındaki kızlar gibi şendim kıpır kıpırdım ama çabuk toparladım. Sert kaldım taviz vermedim olayı geçiştirdim. Doğan kızı düşündüm. Kimdi acaba nerde ne zaman kimden peydahlandı acaba.. Sonra farkettim doğan şey benim bloğumdu. E bunun anası yok başımıza daş yağacak dedim. Arkadaşlar teknoloji işte dediler ben de olgunca karşıladım. E buna bi isim lazımdı artık, tek yakını da benim. 1.dereceden yakınıyım. Başka dereceleri de yok zaten garibimin. Hemen isim düşündüm benden içimden kopup gelen bi isim olmalıydı. Ben bulamadım istatistiklere başvurdum. Türklerin %72sinin Amerika'dan nefret ettiğini buldum da bi alaka kuramadım benim aradığım şeyle. Sonra özel istatistiklere baktım bi günde en çok kullandığım sözcük öbeğini seçtim... "o değil de..."

7 yorum:

Mehmet GÜNDÜZ dedi ki...

hayırlı uğurlu olsun rakip sitede hemen reklamımı yapim :D:D

http://ytublog.com/memogedo

turul dedi ki...

OOOooooo... hoşgeldin hoşgeldin bende gazete okuyodum dedim bide blog okuyayım.Bu yazdı da herşeyi buldum; fikriyat,maneviyat,maddiyat, gel de başka bişey at. Gelgelelim hayırlı olsun. Atalarımız ne demiş gökten üç elma düşmüşşş.....

hande dedi ki...

cidden çok keyifli olmuş eline sağlık böle maarifetlerin olduunu bilmiodum :D

Veysel dedi ki...

Alpay Erdem kolpalığı sezmeme rağmen, takdire şayan bir çalışma olmuş azizim.. :)

Ayşegül dedi ki...

çok eğlenceli her ikisi de. devamını bekliyorum şifo

Adsız dedi ki...

bok gibi :p

Ahmet Eyüp dedi ki...

This comment has been removed because it linked to malicious content. Learn more.